במחשבה שנייה: ספר חדש לאושיית הרשת אמיר מויאל

בשבוע הבא יגיע לחנויות הספרים ספרו החדש של אמיר מויאל – "במחשבה שנייה". מויאל, כוכב רשת, מוציא ספר קומיקס והומור המאגד את המיטב שבכתיבתו שאפשר לחזור ולקרוא בהן שוב ושוב.

מדף ספרי ההומור נזנח בשנים האחרונות ונותר קטן ומצומצם ואמיר מויאל, האיש ומשחקי המילים, נחלץ לעזרתו בתקופה המאוד לא מצחיקה הזאת.

אז מי זה אמיר מויאל?

  1. כשמבקשים מSiriלספר בדיחה, יש סיכוי שתפלו על בדיחה של אמיר מויאל.
  2. בערך שלו בויקיפדיה כתוב עליו שהוא סטיריקן, פובליציסט, תסריטאי ואושיית רשת. אז אי אפשר להגיד שהוא חסר ערך.
  3. יש לו למעלה מ-63 אלף עוקבים בפייסבוק, 37 אלף בטוויטר, ועוד עשרת אלפים עוקבים באינסטגרם ובטלגרם. ואחת שמתעקשת לעקוב אחריו פיזית. הוא קורא לה אשתי.
  4. הוא לגמרי עונה על ההגדרה של "כוכב מגזר". בוגר קבוצת "קורעים רשתות" וחבר במופע "זובור", ובעל מופע סטנדאפ שרץ כבר 3 שנים ונצפה ע"י עשרות אלפי אנשים- במגזר ומחוצה לו
  5. הוא בן 35, נשוי + 5 ומתגורר בגבעה 362. סתם בקרני שומרון. או כמו שחבריו לעבודה קוראים ליישוב "אה, עשיתי שם פעם מילואים"
  6. הוא מעיד על הספר החדש שלו ש"הוא אחלה ספר שירותים". או טיסה. אפשר גם בשירותים בטיסה.
  7. הבדיחות שלו ממש פופולאריות בקרב מורים ללשון. זה הגיוני כמי שמגדיר את ההומור שלו כ"הומור לאנשים חושבים" ומשחקי שפה.
  8. הוא הופיע פעמיים ב"הגיונריה" – כנס פותרי תשבצי הגיון
  9. כשנולדה ביתו הוא פרסם פוסט ששמה הוא "אפרכסת". כולם האמינו לזה, ויש כאלה שעד היום עוצרים ושואלים אם זהו באמת שמה.
  10. ה-day jobשלו הוא בכלל כאיש הייטק במלאנוקס. כן כן, החברה שעשתה בקורונה אקזיט של 7 מיליארד.

ספרו החדש של אמיר מויאל  כוכב ואושיית רשת הינו ספר קומיקס והומור המאגד את המיטב שבכתיבתו – בדיחות ומשחקי לשון – שאפשר לחזור ולקרוא בהן שוב ושוב.

בניגוד לספרים אחרים, את הספר שלו אפשר לפתוח אקראית בכל עמוד ולהבין את העלילה. מהסיבה הפשוטה ש… אין עלילה.

אז מה כן יש? במחשבה שנייה הוא לקט מובחר של תובנות קומיות, רצועות קומיקס, פאנצ'ים ומשחקי שפה שיגרמו לכם למחשבה שנייה (הופה! השם של הספר), והכול במנות גורמה מדודות ומוקפדות, קלות לבליעה, שעושות חשק לעוד.

במהלך השנים שבהן הוא פעיל ברשתות החברתיות השונות צבר לו עשרות אלפי עוקבים והעלה מופע סטנדאפ מצליח בנוסף להרצאה מרתקת בנושא הומור. מאחוריו אלפי תכנים ויראליים שכיכבו בכל במות הרשת ומחוצה לה, מה שהביא אותו להיות חבר פאנל בתוכנית הסאטירה "עד כאן".

כתחביב הוא מתפרנס ממשרה מלאה בחברת הייטק ונאלץ לכתוב על עצמו מחמאות בגוף שלישי כי "אתה הסופר, אז אתה יודע לכתוב, קדימה", מה שמביך אותו מאוד. אז די, נעצור כאן.

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה