הטרנד הלוהט בעיצוב: אריחים במראה טראצו!

סדרות של אריחים מדוקקים, אריחים המתאימים לריצוף ולחיפוי פנים וחוץ, אריחים עם קונסטרוקציה ייחודית ל "התקנה צפה" המאפשרת הסתרת כבלים, עיצוב חדשני וייחודי עם דגש על שילוב אבנים גדולות

חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סניטרים, משיקה את הטרנד הלוהט בעולם העיצוב: הדור הבא של אריחים במראה טראצו  סדרת נור 2.0 (NORR 2.0 ).

 

מדובר בסדרת אריחים ייחודית וחדשנית בגוונים, גדלים וגימורים שונים בעלת יתרונות בולטים: מתאימה לחיפוי ולריצוף פנים וחוץ, כולל חדרי רחצה ( תקן אנטי סליפ) , בסדרה אריחי ענק מדוקקים בגודל  1.2/2.78 מ' ובעובי 6 מ"מ שניתן לחפות איתם מעל לאריחים קיימים!

כמו כן אריחים במידה 60/60 בעובי ל 20 מ"מ המיועדים לריצוף ב "התקנה צפה" המעניקה  אפשרות להתקנה נסתרת של מערכת ניקוז, השקיה ותאורה.  בנוסף, עיצוב חדשני  של מראה טראצו:  שילוב של אבנים גדולות לצד בינוניות וקטנות בתוך האריח ברמת פיזור משתנה יוצר מראה  אסתטי ומלא עיניין.

לדברי בתיה מורנו מנהלת תחום קרמיקה בחברת אלוני: " הקולקציה שואבת השראתה מאריחי הטראצו של פעם, בהם השתמשו באמצע המאה ה-15 בוונציה, כשיטה לנצל את עודפי האריחים בריצוף הבתים בצורה ייחודית עם זאת היא מציעה פתרונות עם סגנון עכשווי ומאפשרת יצירתיות וגיוון."

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה