יער פיות קסום, מתחמי בריחה, וניסויים מדעיים לילדים בכניסה חופשית!

החום של יולי כבר לגמרי איתנו, וההורים אשר מחפשים גם השנה פעילויות לילדים, לזמן איכות משפחתי, וללא עלות, יוכלו למצוא קשת הפעלות מקוריות, אשר מתחברות לכל העולמות שמרתקים את דמיונם העשיר של הילדים: סדנאות יצירה מקוריות ביער פיות קסום, חידות חשיבה מאתגרות בחדרי בריחה מאובזרים, וניסויים מדעיים שמנגישים את הקסם שבעולם המדע לילדים, בפעילויות שמתאימות

החום של יולי כבר לגמרי איתנו, וההורים אשר מחפשים גם השנה פעילויות לילדים, לזמן איכות משפחתי, וללא עלות, יוכלו למצוא קשת הפעלות מקוריות, אשר מתחברות לכל העולמות שמרתקים את דמיונם העשיר של הילדים: סדנאות יצירה מקוריות ביער פיות קסום, חידות חשיבה מאתגרות בחדרי בריחה מאובזרים, וניסויים מדעיים שמנגישים את הקסם שבעולם המדע לילדים, בפעילויות שמתאימות לגילאי 4-11. ההפעלות, אשר יתקיימו במתחם אושילנד בכפר סבא, יפוצלו לשלושה מתחמים יעודיים, כל מתחם הוא עולם של ממש- עם תפאורה אשר מכניסה את הילדים לעולמות דימויוניים: יער פיות קסום עם עץ חייכן ופרחי ענק, מתחם בריחה מסתורי ובו שמונה תיבות אוצר נעולות, ומעבדת ניסויים בה הכל יכול לקרות.

עולם קסום של יצירה יפתח בפני הילדים ביער הפיות, שם יקבל את פניהם של הילדים שדון יער שילמד את הילדים לקפל בלונים לחיות שונות, ולעוררן לחיים בעזרת קישוטים מקוריים (15-21.7). פיה קסומה תבקר ביער, ותלמד את הילדים להכין חד קרן מופלא (22-28.7), ולשזור פרחים לזרי ראש ולצמידים (29.7-1.8).

חדרי הבריחה, המציעים בילוי מאתגר ומותח והפכו לטרנד של ממש בשנים האחרונות, מגיעים לכבוש את ליבם של הילדים במתחם בריחה מאובזר ובו 8 עמדות בריחה, ובכל אחת תיבת אוצר נעולה. כיצד לפתוח את התיבה? יש להקשיב לרמזים, ולפתור את החידות שחד מורה הדרך, אך להקפיד לפתור אותן בזמן לפני ששעון החול יגיע לגרגיר האחרון..

עולם המדע המרתק יונגש לילדים במתחם המדע ובו יכנסו הילדים למעבדת ניסויים, ובה יחכה להם מדען נבון, שילמד אותם לעשות ניסויים שעולים על כל דמיון. בין הניסויים: מנורת לבה, סליים מטפס, גשם צבעוני בכוס, מיץ תפוזים שקוף, דרקון יורק בועות סבון וקוויאר מולקולרי.

בנוסף לסדנאות החוויתיות, מידי יום שלישי יתקיימו במתחם אושילנד שעות סיפור עם מיטב סיפורי הילדים בנושאי הקיץ על היבטיו השונים, שיפתחו לילדים עולמות תוכן חדשים ומרתקים: נרקיס מלך הביצה (14.7) יוצג עם 11 בובות תיאטרון גדולות ומוזיקה מקורית, ויפתח אור חדש לסיפור הילדים הקלאסי , הסיפור הכי כיף בקיץ (21.7) שם בקדמת הבמה את משחקי הילדים של הקיץ, והסיפור קסם של צבע (28.7) ילמד את הילדים איך לייצר מצבעי היסוד את כל צבעי הקשת.

המתחמים יפעלו החל מה-15.7 ועד 1.8, שבעה ימים בשבוע בין השעות 11:00-14:00, ושוב בשעות אחר הצהריים עד הערב  16:00-19:00 (בימי שישי יהיה סבב אחד בין השעות 11:00-14:00). על מנת להתאים לכללי התו הסגול, בנוסף למדריך המקצועי, בכל סדנה ינכח גם נאמן בטיחות אשר ינתר את כמות המשתתפים (עד 20 לכל היותר, בהתאם להנחיות), עם חיטוי אביזרים בין סבבים בסדנאות הבריחה, וסימון מרחק 2 מטרים באיזורי ההמתנה.

14 ליולי יום ג'- סדנת יצירה ב-16:45 ושעת סיפור ב-17:45

שעות הסיפור יתקיימו  בהמשך חודש יולי מידי יום שלישי בשעה 17:30

הכניסה חופשית, מתחם אושילנד

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה