מלאכים ועובדים: יוזמה חדשה למציאת עבודה למובטלי קורונה

עמותת שניר, שנוסדה ע"י ניר שמול, פותחת זרוע חדשה במסגרת פעילות  "המלאכים של שניר", תחת השם "מלאכים ועובדים" בניהולו של אבישי תנעמי. הזרוע כוללת קבוצת וואטסאפ ייעודית עבור אנשים שאיבדו את עבודתם עקב המשבר. הקבוצה שנפתחה לאחרונה כוללת כבר מעל 300 מחפשי עבודה, אנשי עסקים וחברות כח אדם המתווכות בין מעסיקים למחפשי עבודה.  מספר האנשים

עמותת שניר, שנוסדה ע"י ניר שמול, פותחת זרוע חדשה במסגרת פעילות  "המלאכים של שניר", תחת השם "מלאכים ועובדים" בניהולו של אבישי תנעמי.

הזרוע כוללת קבוצת וואטסאפ ייעודית עבור אנשים שאיבדו את עבודתם עקב המשבר. הקבוצה שנפתחה לאחרונה כוללת כבר מעל 300 מחפשי עבודה, אנשי עסקים וחברות כח אדם המתווכות בין מעסיקים למחפשי עבודה.  מספר האנשים בקבוצה ממשיך לגדול מדי יום בעקבות פרוץ הגל השני ובימים אלה, בעקבות הביקוש הרב, נפתחת קבוצת וואטסאפ נוספת.

לדברי אבישי תנעמי, מנהל המיזם: "וירוס הקורונה מזמן לכולנו תקופה מאתגרת הנותנת בנו את אותותיה ללא רחם ומשבשת את שגרת חייהם של רבים וטובים. לצערנו אנו עדים ללא מעט בתי אב שאיבדו את מטה לחמם: חלקם פוטרו ממקום עבודתם לבלי שוב, והיתר מצויים בחל"ת ממושך, בסיומו איש אינו ערב לכך כי ייקלטו בשנית במקום עבודתם. מדובר באנשים חרוצים, שכל רצונם הוא למצוא עבודה שתפרנס אותם בכבוד, בזכות ולא בחסד. אנו יוצאים בקריאה למעסיקים מכל המגזרים להצטרף למיזם המבורך ולהציע משרות הפנויות לאיוש מיידי."

לדברי ניר שמול, יו"ר וממייסדי עמותת שניר: "אנו בעמותת שניר שמחים בהקמת קבוצת "מלאכים ועובדים" המצטרפת לקבוצת המלאכים של שניר וכוללת מעל  3000 חברים בישראל וכ-1000 חברים בקבוצות הפועלות בחו"ל. אנו מקווים שגם מיזם "מלאכים ועובדים" יתרחב באופן בו נוכל לסייע לכמות גדולה יותר של מחפשי עבודה בימים לא פשוטים אלה. בקבוצה אנו נחשפים מדי יום לפנים היפות של ארץ ישראל. עם ישראל שמח לעזור, וזו לא רק סיסמה."

עמותת שניר היא עמותה ללא מטרות רווח אשר נוסדה בשנת 2010 ושמה לה למטרה לפעול לטובת קידום שוויון הזדמנויות בחברה הישראלית.  מייסדי העמותה הם ברובם אנשי עסקים ונדל"ן צעירים בשנות ה-40-30 לחייהם החולקים גורם מניע משותף והוא הרצון לתרומה ולעשייה חברתית, לצד פעילות עסקית.

לינק להצטרפות לעמותה:

https://chat.whatsapp.com/JbWBsveJnT4GWSvsVSKLit

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה