קמפיין דיגיטלי לגיוס תרומות עבור משפחות נזקקות

קמפיין דיגיטלי לגיוס תרומות עבור משפחות נזקקות בהתנדבות: נטע אלחמיסטר ורמי גרשון, אלי פיניש, מאור ומירן בוזגלו, הזמר מוקי, נטלי דדון, ירדן הראל, עדי הימלבלוי, אורנה בנאי, קובי פרץ, נטלי דדון, מלי לוי ועוד סלבריטאים

 

עמותת שניר, למתן הזדמנות שווה, שנוסדה ע"י איש העסקים ניר שמול ומנוהלת על ידי עינת אושרי, גייסה עשרות מובילי דעת קהל וסלבריטאים, לרגל קמפיין דיגיטלי שיצא השבוע בשיתוף  עמותת עיגול לטובה

 

במסגרת הקמפיין הסלבריטאים הצטלמו לסרטון, במסגרתו קוראים לעוקבים שלהם להצטרף לפעילות עמותת עיגול לטובה ולתרום לעמותת שניר. בין המשתתפים בקמפיין: אורנה בנאי, אלי פיניש, רמי גרשון ונטע אלחמיסטר, הזמר מוקי, מאור ומירן בוזגלו, ירדן הראל, אלון אולמן, נטלי דדון, שביט ויזל, שרון דוראני, מלי לוי, סיגל שחמון, תום אבני, עדי הימלבולוי, אור דניאל, מירית גרינברג, ריף נאמן, שרון כידון, קובי פרץ ועוד. 

 

במסגרת הקמפיין עמותת שניר ועיגול לטובה יערכו מבצע לגיוס כספים, על כל קנייה בכרטיסי אשראי, סכום הקנייה יתעגל כלפי מעלה באגורות, כאשר סכום העיגול ייתרם לפעילות העמותות. לדוגמה, בקנייה בסופר ב 29.90 ש"ח, 10 אגורות ייתרמו  למשפחות מבקשות סיוע  ולנזקקים. 

 

עמותת שניר הוקמה בשנת 2010 ומיום הקמתה, שמה לה למטרה לסייע לשכבות החלשות בישראל במגוון תחומים כמו הזדמנות שווה בחינוך, סיוע כספי למעוטי יכולת לצורך תשלום עבור נושאים אלמנטריים כמו דמי שכירות, ארנונה ותשלומי חשמל, העברת סלי מזון למשפחות נזקקות ועוד. מטרת העמותה היא להיות חדר מיון לכל אותם קשישים, משפחות נזקקות, נזקקים וחיילים בודדים משוחררים. כמו כן, לספק 2 סלי מזון בחודש לכל משפחה שנבדקה על ידנו ומצבה הכלכלי קשה מאד. 

לתרומה

להצצה ראשונה לקמפיין:

אודות הכותב/ת

כתוב תגובה